Diary (20)
Návštěvy kina v roce 2019
Ženy v běhu (režie Martin Horský) **** 70 %
Once Upon a Time in Hollywood (režie Quentin Tarantino) ***** 92 %
Joker (režie Todd Phillips) ***** 92 %
Le Mans ´66 (režie James Mangold) ***** 88%
Návštěvy kina v roce 2018
Jumanji: Welcome to the Jungle (režie Jake Kasdan) **** 74 %
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (režie Martin McDonagh) ***** 90 %
Hastrman (režie Ondřej Havelka) **** 83 %
Solo: Star Wars Story (režie Ron Howard) **** 80 %
Jurassic World: Fallen Kingdom (režie J.A. Bayona) **** 74 %
Den skyldige/Tísňové volání (režie Gustav Möller) ***** 88 %
Mission: Impossible - Fallout (režie Christopher McQuarrie) ***** 90%
Jan Palach (režie Robert Sedláček) **** 82 %
First Man (režie Damien Chazelle) **** 84 %
Bohemian Rhapsody (režie Bryan Singer) ***** 98 %
A Star Is Born (režie Bradley Cooper) ***** 90 %
Návštěvy kina v roce 2017
La La Land (režie Damien Chazelle) ***** 88 %
Rogue One: Star Wars Story (režie Gareth Edwards) **** 83 %
Kong: Skull Island (režie Jordan Vogt-Roberts) **** 78 %
Masaryk (režie Julius Ševčík) **** 82 %
Alien: Covenant (režie Ridley Scott) **** 82 %
Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (režie Joachim Rønning, Espen Sandberg) **** 80 %
Dunkirk (režie Christopher Nolan) ***** 93 %
Po strništi bos (režie Jan Svěrák) **** 80 %
The Snowman (režie Tomas Alfredson) *** 65 % ....je třeba druhé shlédnutí
Návštěvy kina v roce 2016
The Hateful Eight (režie Quentin Tarantino) ***** 93 %
The Revenant (režie Alejandro González Iñárritu) **** 85 %
London Has Fallen (režie Babak Najafi) **** 70 %
Independence Day: Resurgence (režie Roland Emmerich) **** 70 %
Doctor Strange (režie Scott Derrickson) **** 80 %
Arrival (režie Denis Villeneuve) ***** 93 %
Hacksaw Ridge (režie Mel Gibson) ***** 93 %
Fantastic Beasts and Where To Find Them (režie David Yates) ***** 88 %
The Beatles: Eight Days a Week - The Touring Years (režie Ron Howard) ***** 92 %
Anděl páně 2 (režie Jiří Strach) ***** 90 %
Návštěvy kina v roce 2015
Mad Max: Fury Road (režie George Miller) *****
Jurassic World (režie Colin Trevorrow) *****
Everest (režie Baltasar Kormákur) *****
The Martian (režie Ridley Scott) *****
Spectre (režie Sam Mendes) *****
Star Wars: The Force Awakens (režie J.J. Abrams) *****
Gladiátor?? Kdepak, John Nash!!!
Pro mě velký šok, netušil jsem že pan Russel Crowe je něčeho takového schopen a tímto se mu omlouvám...V Čisté duši je geniální...Klobouk dolů!
V Bruggách
Ten film je tak neuvěřitelně krásně smutnej....
D-J-A-N-G-O....."D" is silent...
Pusťte si jeden z nejlepších soundtracků všech dob :)
Bravo pane režisére...
Tak pro tohohle vrcholového predátora byl IMAX stvořen!!!
Návštěvy kina v roce 2014
The Hobbit: The Desolation of Smaug (režie Peter Jackson) ***** IMAX 3D+titulky, já holt potřetí musel :)
Trabantem až na konec světa (režie Dan Přibáň) ***** nádhera, a že jsem se celou dobu smál, byl příjemný bonus
Fair Play (režie Andrea Sedláčková) ***** milé překvapení, moc krásný silný film, navíc viděno v prázdné Lucerně, což mi zážitek umocnilo
Godzilla (režie Gareth Edwards) ***** IMAX - BRILANTNÍ!!!!
Edge of Tomorrow (režie Doug Liman) ***** IMAX - Tohle bylo snad úplně poprvé, co jsem netušil o čem film bude, a byl jsem fakt nadšen: :)
Tří bratři (režie Jan Svěrák) ***** Svěrák&Uhlíř&Svěrák....no můžu já v kině chybět?
The Hundred-Foot Journey (režie Lasse Hallström) ***** jeden z nejmilejších filmů, co jsem viděl!!!
Annabelle (režie John R. Leonetti) *** Silnější tři hvězdy, MovieZone projekce v kině Atlas
Gone Girl (režie David Fincher) ***** Film, který mně neustále překvapoval, fascinující režie a herecké výkony
The Judge (režie David Dobkin) ***** Jeden z nejmilejších filmů vůbec!!!
Interstellar (režie Christopher Nolan) **** Já nevím...........nevím................:)
The Hobbit: The Battle of The Five Armies (režie Peter Jackson) *****
Moje největší filmové zážitky roku 2013
Tento rok byl opět bohatý na nádherné filmy, bohužel přišla i řada zklamání... Ve volných chvílích jsem dohnal i některé resty, takže jsem spokojen, až nadšen, a vzhlížím k pohyblivým obrázkům, které nás čekají v roce 2014....
UPDATE: 23.5.2014
Na co jsem se nejvíc těšil z produkce roku 2013 a jak to dopadlo:
Hořící keř - 9/10, 5/5
Django Unchained (Nespoutaný Django) - 10/10, 5/5
Life of Pi (Pí a jeho život) - 8/10, 4/5
The Croods (Croodsovi) - 9/10, 5/5
Oblivion (Nevědomí) - 8/10, 4/5
Lovelace (Lovelace: Pravdivá zpověď královny porna) - 5/10, 3/5
The Conjuring (V zajetí démonů) - 9/10, 5/5
Star Trek Into Darkness (Star Trek: Do temnoty) - 9/10, 5/5
Gravity (Gravitace) - 9/10, 5/5
World War Z (Světová válka Z) - 6/10, 3/5
Pacific Rim - 8/10, 4/5
The Hobbit: The Desolation of Smaug (Hobit: Šmakova dračí poušť) - 10/10, 5/5
Rush (Rivalové) - 10/10, 5/5
The Bling Ring (Bling Ring: Jako VIPky) - 6/10, 3/5
Prisoners (Zmizení) - 9/10, 5/5
La Vie d'Adèle (Život Adele) - 10/10, 5/5
Resty:
Silver Linings Playbook (Terapie láskou)
Captain Phillips (Kapitán Phillips)
Before Midnight (Před půlnocí) + zbytek trilogie Before Sunrise (Před úsvitem) a Before Sunset (Před soumrakem)
The Secret Life of Walter Mitty (Walter Mitty a jeho tajný život)
The Lone Ranger (Osamělý jezdec)
The World's End (U Konce světa)
Olympus Has Fallen (Pád Bílého domu)
White House Down (Útok na Bílý dům)
Nymph()maniac (Nymfomanka, část I.)
We're the Millers (Millerovi na tripu)
Rivalové
Pro mě je tento film novým Shawshankem...
Nádherná, úžasná Gravitace
Houston, do you copy?........
Western je holt western
Včera, i když bohužel na Nově, jsem si zase užil Opravdovou kuráž...Návrat westernu v podobě zmíněného, Djanga a Osamělého jezdce mě moc potěšil...I když po finančním propadáku Deppova posledního počinu mám obavy, že nám Hollywood s westerny zase utne tipec :(
Drahý můj Jiří Grossmann
Tento člověk byl génius a jeho brzké úmrtí jednou z největších kulturních ztrát vůbec
Proniknutí do světa Star Treku
Star Trek mě kdoví proč vždycky míjel...Až můj oblíbenec Benedict Cumberbatch mě "přinutil" dát tomuto světu šanci, a já jsem za to vděčný, superlativy míří za J.J. Abramsem...Ještě si tak najít čas na všechny ty staré filmy a seriály
Nový trailer na Hobita!
Konečně!!! Já už se vážně nemohl dočkat...Mrazení v zádech a pro mě emoční propojení s LOTRem
Návštěvy kina v roce 2013
Django Unchained (režie Quentin Tarantino) ***** (QT je magor :D, navštíveno 2x)
Once Upon a Time in the West (režie Sergio Leone) ***** (Obnovená premiéra? Nejít by byl hřích..Příjemná atmosféra v kině na Ládví)
Avatar (režie James Cameron) ***** (podruhé, opět mi potvrdilo, že Avatar jednoznačně v kině, opět super)
The Croods (režie Chris Sanders, Kirk De Micco) ***** (velké, velké překvapení, návštěva s mladší sestrou)
Jurassic Park (režie Steven Spielberg) ***** (na obnovenou premiéru tohoto kultu nešlo nejít, krása)
Oblivion (režie Joseph Kosinski) **** (vizuální zážitek, tento typ filmu není šálek mého čaje, byli jsme s přítelkyní spokojení)
The Hobbit: An Unexpected Journey (režie Sir Peter Jackson) ***** (v kině Aero)
The Conjuring (režie James Wan) ***** (v kině nás bylo tak deset a já byl posranej až za ušima)
Gravity (režie Alfonso Cuarón) ***** (nic takového jsem v životě neviděl, napětí od začátku do konce)
The Hobbit: The Desolation of Smaug (režie Sir Peter Jackson) ***** (IMAX 3D titulky, kino Hvězda UH 2D titulky)
Návštěvy kina v roce 2012
The Hobbit: An Unexpected Journey (režie Sir Peter Jackson) ***** (IMAX půlnoční premiéra - 3D + titulky, Hostivař - 2D + titulky, Dolby Amos)
Skyfall (režie Sam Mendes) *****
Ve stínu (režie David Ondříček) *****
The Expendables 2 (režie Simon West) *****
The Dark Knight Rises (režie Christophe Nolan) *****
Prometheus (režie Ridley Scott) ****
American Pie - Reunion (režie Jon Hurwitz, Hayden Schlossberg) *****
Titanic (režie James Cameron) ***** (IMAX, vynikající emotivní zážitek, viděno přesně na den 100 let po katastrofě)
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (režie Jan Prušinovský) *****
Star Wars: Episode 1 - The Phantom Menace (režie George Lucas) **** (Letňany, zážitek ovlivnila nízká hlasitost)
Hugo (režie Martin Scorsese) ***** (vynikající zážitek z překvapivě dobrého zpracování 3D)
Velký kinozážitek
Vždy si říkám..tak dneska mě to nedojme tak jako v sedmadevadesátém...DOJME..a tentokrát v obnovené premiéře v IMAXU jsme s přítelkyní odcházeli úplně hotoví, ale nadšení..jelikož se Titanicem podrobněji zabývám, i patos toho, že jsem tentokrát na něm byl sto let přesně od srážky s ledovcem (cca 23:40 14.4.1912), zážitek ještě umocnilo.